معاون وزیر بهداشت:

تجمع ها بدون فاصله اجتماعی حتی با ماسك سبب افزایش بیماری است

تجمع ها بدون فاصله اجتماعی حتی با ماسك سبب افزایش بیماری است به گزارش رژیم آسان معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: موثرترین راه برای کنترل کرونا رعایت «فاصله اجتماعی» است. در هر تجمعی که در آن فاصله ها رعایت نشود حتی اگر افراد از ماسک هم بهره برده باشند باز هم، بیماری منتشر می شود.


به گزارش رژیم آسان به نقل از ایرنا از وبدا، قاسم جان بابایی روز شنبه با اشاره به اینکه پیک سوم بیماری کرونا در مازندران با تاخیر همراه بود، اظهار نمود: خوشبختانه در این استان شاهد افزایش ترخیص بیماران هستیم و آمار مبتلایان سرپایی هم در بعضی شهرها رو به کاهش است.
وی اظهار داشت: تست یک چهارم از هزار و ۳۰۰ بیماری که در استان مازندران بستری هستند، مثبت بود و نتیجه تست سه چهارم افراد تست شده منفی اعلام شده است.
جان بابایی با تکیه بر اینکه موثرترین راه برای کنترل بیماری کرونا رعایت فاصله اجتماعی است، اظهار داشت: در هر تجمعی که فاصله ها رعایت نشود حتی اگر افراد از ماسک هم بهره برده باشند بازهم، بیماری منتشر می شود.
به گزارش رژیم آسان به نقل از ایرنا، در ۱۰ ماه گذشته از زمان انتشار کرونا در ایران تابحال یک میلیون و ۳۱۸ هزار و ۲۹۵ فرد مبتلا به کرونا شناسایی شده و از این تعداد ۵۶ هزار و ۶۲۱ نفر جان خویش را از دست دادند. در این زمان سه خیز کرونا در اسفند ۹۸، خرداد و تابستان ۹۹ و پاییز ۹۹ پشت سر گذاشته شده است و خطر خیر چهارم در بهمن و اسفند به خصوص با عنایت به جهش ویروس کرونا بالاست.




منبع:

1399/10/27
13:08:25
0.0 / 5
750
تگهای خبر: آموزش , بیمار , بیماری , پزشك
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
رژیم آسان - easy Diet
easydiet.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رژیم آسان محفوظ است

رژیم آسان

رژیم غذایی لاغری آسان