چهار شهرستان خوزستان در وضعیت زرد كرونا قرار گرفتند

چهار شهرستان خوزستان در وضعیت زرد كرونا قرار گرفتند به گزارش رژیم آسان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: چهار شهرستان خوزستان از نظر کرونا در وضعیت زرد قرار گرفتند و لازم است مردم دستورالعمل های بهداشتی را با دقت بیشتری رعایت نمایند.


فرهاد ابول نژادیان جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت: شهرستان های اهواز، امیدیه، مسجدسلیمان و آبادان به حالت زرد درآمدند و این مساله زنگ خطری برای شکل گیری پیک جدید بیماری است.
وی اضافه کرد: آمار مراجعان به بیمارستان ها بالا رفته بطوریکه در روز گذشته تا ۲ برابر به بیمارستان رازی اهواز مراجعه کردند.
وی افزود: آمار بیماران بستری در استان هم نسبت به یک ماه قبل ۲ برابر شده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی از طرف مردم، بازگشایی تالارها، افرایش برگزاری مراسم عروسی و عادی انگاری شرایط، سبب شد تا باردیگر چهار نقطه از استان خوزستان در وضعیت زرد قرار گیرند.
وی اضافه کرد: بهتر شدن شرایط در استان منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی است و کوچک ترین سهل انگاری منجر به بازگشت روزهای قرمز خواهد شد.
ابوال نژادیان بیان کرد: باید تلاش نموده و تدابیری در ستاد استانی مبارزه با کرونا اتخاذ شودتا این روند کندتر شده و مانع از یک پیک بلند بیماری در خوزستان شویم.



منبع:

1399/11/10
14:41:16
0.0 / 5
1022
تگهای خبر: بیمار , بیماری , پزشك , كرونا
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
رژیم آسان - easy Diet
easydiet.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رژیم آسان محفوظ است

رژیم آسان

رژیم غذایی لاغری آسان