2613 مبتلا شدن و 160 فوتی كرونا در شبانه روز گذشته

2613 مبتلا شدن و 160 فوتی كرونا در شبانه روز گذشته به گزارش رژیم آسان سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۶۱۳ ابتلای جدید كووید۱۹ در كشور طی ۲۴ ساعت گذشته اطلاع داد و اظهار داشت: متاسفانه ۱۶۰ بیمار هم جان خویش را از دست دادند.


به گزارش رژیم آسان به نقل از ایسنا، دکتر لاری اظهار داشت: از روز گذشته تا امروز ۱۶ تیر ۱۳۹۹ و بر مبنای معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۶۸ مورد بستری شدند.
وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۴۳ هزار و ۵۱ نفر رسید.
لاری اضافه کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۰ بیمار کووید۱۹ جان خویش را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱ هزار و ۷۳۱ نفر رسید.
به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، خوشبختانه تا کنون ۲۰۴ هزار و ۸۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
وی همینطور اظهار داشت: ۳۲۰۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
بنابر اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، تا کنون یک میلیون و ۸۲۰ هزار و سه آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
لاری همینطور با تاکید بر ضرورت رعایت موازین بهداشت فردی و اجتماعی، فاصله گذاری اجتماعی و بخصوص استفاده از ماسک، اظهار داشت: استان های خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان های غربی و شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار دارند. البته آمار فوت و بستری در خوزستان کاهش نسبتا قابل ملاحظه ای داشته است.
وی اظهار داشت: استان های گلستان، البرز، کرمان، یزد، همدان و سیستان و بلوچستان در وضعیت اخطار قرار دارند.
وی زنان را محور تاب آوری خانواده خواند و اضافه کرد: بر همین مبنا در شرایط شیوع کووید ۱۹ لازم است زنان ضمن تقویت روحیه اعضای خانواده، آنها را به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی ملزم کنند.




منبع:

1399/04/16
20:49:09
5.0 / 5
2353
تگهای خبر: بیمار , بیماری , خانواده , فوت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
رژیم آسان - easy Diet
easydiet.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رژیم آسان محفوظ است

رژیم آسان

رژیم غذایی لاغری آسان