ممنوعیت تبلیغات قندی در مبارزه با دیابت

ممنوعیت تبلیغات قندی در مبارزه با دیابت به گزارش رژیم آسان وزارت بهداشت سنگاپور بعنوان بخشی از اقدامات خود برای كاهش مصرف قند، تبلیغات برخی نوشیدنی ها و آب میوه های مضر را ممنوع اعلام خواهد نمود.


به گزارش رژیم آسان به نقل از ایسنا، برپایه این مجموعه اقدامات كه جزئیات بیشتری از آن در سال آینده منتشر خواهد شد، هم چنین درج برچسب های هشدارهای سلامتی روی نوشیدنی های پر قند الزامی خواهد شد.
به نظر می آید اقدامات سنگاپور فراتر از اقدامات در كشورهای دیگر مانند مكزیك و انگلیس است كه تبلیغات غذاها و نوشیدنی های پر كالری را به منظور كاهش مواجه كودكان با آنها محدود كرده اند.
وزارت بهداشت سنگاپور در اطلاعیه ای اعلام نموده كه تبلیغات نوشیدنی های حاوی شیرین كننده های مصنوعی و قند اضافه را در كلیه سطوح رسانه های جمعی محلی همچون پخش همگانی، چاپی و كانال های آنلاین ممنوع خواهد نمود.
در این بیانیه آمده است كه طی ماه های آینده با مصرف كنندگان، تولید كنندگان نوشیدنی و صنعت تبلیغات رایزنی خواهد شد. هنوز جدول زمانی برای اجرای این ممنوعیت ها عرضه نشده است.
سنگاپور هم چنین در حال بررسی مالیات بر تولید كنندگان و واردكنندگان نوشیدنی های قندی و حتی ممنوعیت فروش بعضی از نوشیدنی ها است.
بنا بر گزارش رویترز، سنگاپور یكی از بالاترین آمارهای مبتلا شدن به دیابت را در جهان به خود مختص كرده است.


 

1398/07/18
16:32:13
5.0 / 5
4763
تگهای خبر: آنلاین , تولید , دیابت , سلامت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
رژیم آسان - easy Diet
easydiet.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رژیم آسان محفوظ است

رژیم آسان

رژیم غذایی لاغری آسان